Världens härligaste män by Ann Söderlund...

Ann Söderlund bekantades jag med när hon var någon slags assistent i köket i ett matlagningsprogram. Mat och teve är faktiskt jävligt fint, de där pensionärs påbrån`a som jag bär är otaliga. Hur som haver, nu syns hon i ett program som heter "världens härligaste män", där objektifieringen av män är ytterst påtaglig, men vältaliga Ann, eller snarare icke vältaliga Ann lirkar sig ur det där fula med att objektifiera och gör det till någon slags modern konst. Kastar lite skit tillbaka, för något som män gjort i hundratals år, en aningen lågt och icke politiskt korrekt uttalande, men Ann kan. Det oerhört roligaste var när hon befann sig hos en "million dollar face" - skådis i Hollywood, blir totalt fnittrig och inte kan bete sig, slänger sig i en hängmatta och daskar i marken, för att sedan gå därifrån och tycka att det där million dollar face`t var totalt jävla vedervärdig. Försökt hångla med Gustaf Skarsgård har hon också gjort, gick ju sådär, men hon försökte i alla fall.

Sen träffade hon även Andreas Halldèn, och föll pladask. Som hon sa "Och du som är Andreas tjej, vilket lyllo du är"...


Ja, kvinnan gör så sjukt mycket roliga analyser och antaganden att det är sinnes. Med sitt hesa skratt och halv läspande stämma är det mer än värt att bara beskåda henne än alla de karlar som sätts under luppen.



Kommentarer
Postat av: muttn

igår fick jag snabbt byta kanal då hon satt där i sängen. blev så sjukt generad å hennes vägnar. det kliade i hela kroppen av nervositet. men det var kul. sen är ju den där "madiskcens-syrra-överläppen" charmig också :)

2008-10-23 @ 10:45:16
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Lägg gärna till den som en av dina favoriter på bloggkoll.se och tipsa gärna andra om mig :)

2008-10-23 @ 10:53:53
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0