Logistik och rosor...


Johans Glans besökte herr Luuk för att visa favoritvideor och prata en gnutta romantik...
Ungefär såhär löd den disskusionen:

Luuk- ... är du romantisk?


Glans- nee...


Luuk - så du tänder inte ljus och sätter på barry white? Hur träffade du din fru, bjöd du henne på dejt?


Glans - ja faktiskt, jag tog lite initativ för en gångs skull i mitt liv...


Luuk - var du romantiskt?


Glans - nee, vad är romantiskt egentligen?


Luuk - lägga rosor o sånt...


Glans - nee, gillar tjejer sånt? jag känner att jag nog inte velat vara ihop med en tjej som gillat det...


Luuk - men tända ljus och bjuda på skaldjur har du väll gjort?


Glans - neee....


Luuk - har du inte?


Glans - nee


Luuk - vad är det svåra med ett förhållande att fungera?


Glans - det är väll att få logistik och sånt att gå ihop... det är väll bra att ha bra sex och att man älskar varann, men logistiken, ja...


Johan Glans, avskalad, utanför humorrollen. Underbart. Har heller aldrig fattat det där med blommor och choklad, och logistik, det är faktiskt också viktigt.


Kommentarer
Postat av: David

Logistiken är klart viktigast, och lätt underskattad i ett förhållande. Man skulle kunna säga att logistiken är lite tabubelagd, helt enkelt. Hur tar man sig egentligen lättast från punkt A till punkt B?

2008-10-17 @ 12:54:56
URL: http://www.judgedave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0