En gång om året...

Någon gång om året, eller kanske vartannat, får jag meddelande på mobilen av en snubbe som läste på samma gymnasieskola som mig. Vi hade inte någon relation då, varken vänskapligt eller annat, mest bekanta var vi. Umgicks i samma kretsar. Hur som, igår fick jag ett sådant där meddelande. Där det stod "Hej jag har sett att du är med i nya 90210, Nice moviestar!"  "Va?" svarar jag..."Ja, du är jävligt lik hon som är med där"

Tydligen så är jag lik någon i nya beverly hills, he måste kollas upp tänkte jag. Så här ser kvinnan ut....



Jag känner att det hela hade varit lite roligare om jag faktiskt var lik henne. Vi sätter punkt där.

Kommentarer
Postat av: Bergman

haha fan va kul att hennes tattuering säger "Myself". Narcissist?

2008-11-15 @ 16:03:57
Postat av: tallica

Oj då måste du vara jätte vacker!! Hon va fan inte illa!

2008-11-17 @ 20:51:05
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: linn....

haha, nej nej det är likheterna skiljer sig...

2008-11-17 @ 21:26:33
Postat av: David

Linn, du är vacker. Ställer mig mer tveksam till att bruden på bilden är speciellt vacker i mina ögon.

2008-11-18 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0