Ala pernolds...

Sitter i min utbäddade soffa, har sinnessjukt ont i ryggen och har snusat sönder innanmätet i käften. Brodern är här på besök, han har visst övergivit sitt lössnus och övergått till portion för att rädda sitt tandkött. Sen när fick han bättre framförhållning än mig kan man undra?

Borde ta mig i kragen och läsa lite kurslitteratur, bara öppna bokjäveln åtminstone, bläddra lite sådär nonchigt och känna att jag gjort en ansträngning. Dessvärre går inte det, för jag äger ingen vettig läslampa, och utan läslampa blir det i princip omöjligt att genomföra ett sådant uppdrag. Bra då har jag rättfärdigat min lathet även denna dag...


Kommentarer
Postat av: matilda

är det verkligen så mycket bättre för tandköttet med portionssnus?

2008-11-12 @ 19:11:10
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Bergman

Let´s äta god mat i helgen o strunta i allt!

2008-11-13 @ 13:22:36
Postat av: ....

Lätt!

2008-11-13 @ 16:08:20
Postat av: David

Enligt de flesta vetenskapliga undersökningarna så kan man avläsa ett signifikant samband mellan vishet och snusanvändning. Ju mer någon snusar, desto visare har denne varit. Även ett samband mellan graden av fysisk styrka och snus anses finnas. Även här så ökar graden av fysisk styrka i takt med snusanvändning.

2008-11-14 @ 13:30:27
URL: http://www.judgedave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0